Szanowny kliencie!
Proponujemy inny sposób rejestracji w Urzędzie, aby zwiększyć Twoje i nasze bezpieczeństwo
Jeśli posiadasz Internet, Konto w banku
i skaner – Udaj się do domu !!
i wykonaj następujące kroki:
Proponujemy inny sposób rejestracji w Urzędzie, aby zwiększyć Twoje i nasze bezpieczeństwo
Jeśli posiadasz Internet, Konto w banku
i skaner – Udaj się do domu !!
i wykonaj następujące kroki:
1. Wejdź na stronę: www.praca.gov.pl
2. Wybierz poniższą opcję:
3. W kolejnym kroku:
4. W kolejnym kroku wybierz adresata: Powiatowy Urząd Pracy w XXX (wpisz „XXX" nazwa urzędu podpowie się sama)
5. Dalej wypełnij ankietę.
6. Wybierz metodę rejestracji: Rejestracja w powiatowym urzędzie pracy
7. W kolejnych krokach: wypełniaj wymagane pola. Pamiętaj zawsze dołącz skan dokumentu, system będzie o tym przypominał. Jeśli zapomnisz dołączyć dodatkowego skanu, będziesz to mógł zrobić w ostatnim kroku.
UWAGA!! JEŚLI NIE MASZ MOŻLIWŚCI SKANOWANIA – NIE MASZ SKANERA, ITP., MOŻESZ DOKUMENTY DOSTARCZYĆ DO URZĘDU W FORMIE PAPIEROWEJ (kopie lub oryginały) – WRZUĆ DO SKRZYNKI PODAWCZEJ
W KOPERCIE Z DOPISKIEM „UZUPEŁNIENIE REJESTRACJI ELEKTORNICZNEJ"
W KOPERCIE Z DOPISKIEM „UZUPEŁNIENIE REJESTRACJI ELEKTORNICZNEJ"
8. Po zapoznaniu się i zaakceptowaniu oświadczeń przejdziesz do kroku Weryfikacja klienta. Wybierz Podpisz wniosek profilem zaufanym i wyślij.
9. Zaloguj się przy pomocy banku:
10. Po poprawnym zalogowaniu i podpisaniu wniosku powinieneś dostać komunikat:
Z datą wypełnienia wniosku zostaniesz zarejestrowany w urzędzie bez konieczności osobistej wizyty.