B U R M I S T R Z  Z Ł O C I E Ń C A
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze
Zastępcy Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
w Urzędzie Miejskim w Złocieńcu, ul. St. Rynek 3
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, objętym naborem,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie wyższe techniczne z zakresu budownictwa ogólnego lub drogowego lub dziedzin pokrewnych z budownictwem, energetyką, budową sieci wod-kan, lub w zakresie administracji publicznej,
7) staż pracy: co najmniej 4 letni staż pracy w administracji publicznej przy pracach związanych z inwestycjami i utrzymaniem infrastruktury komunalnej lub na stanowisku technicznym w przedsiębiorstwach i innych instytucjach o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku, lub wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku,
8) znajomość zagadnień dotyczących eksploatacji, remontów i inwestycji w zakresie obiektów budowlanych, dróg i infrastruktury komunalnej oraz przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej dla gmin.

2. Wymagania dodatkowe:
1) praktyczna znajomość i umiejętność obsługi komputera, oprogramowania biurowego i Internetu oraz innych urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax, niszczarka),
2) umiejętność organizacji pracy własnej, wykonywania pracy w zespole i kierowania pracą zespołu,
3) znajomość gminy Złocieniec w zakresie dróg gminnych i powiatowych, budynków komunalnych i infrastruktury komunalnej,
4) odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenia spraw związanych z utrzymaniem budynków kubaturowych i infrastruktury komunalnej na terenie gminy,
2) nadzór i dbanie o właściwe utrzymanie cmentarzy komunalnych oraz opieka nad cmentarzami wojennymi,
3) planowanie, przygotowanie oraz realizacja inwestycji i remontów obiektów kubaturowych jak również infrastruktury komunalnej gminy oraz nadzór nad ich prowadzeniem,
4) uzyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych do właściwego prowadzenia inwestycji i remontów,
5) udział w przygotowaniu specyfikacji do przeprowadzenia postępowań przetargowych na realizację powierzonych zadań z zakresu inwestycji i remontów,
6) przygotowanie umów niezbędnych do realizacji zadań z zakresu czynności pełnienia nadzoru inwestorskiego, opracowania dokumentacji technicznych, wykonywania robót budowlanych,
7) egzekwowanie właściwego i terminowego wykonania umów na wykonanie robót, sprawowanie nadzoru inwestorskiego i autorskiego,
8) współpraca z nadzorem inwestorskim przy realizacji inwestycji gminnych - uczestniczenie w przekazywaniu placów budowy, odbiorach częściowych i końcowych, przekazywaniu inwestycji użytkownikom, przeglądach gwarancyjnych,
9) udział w sporządzaniu wniosków o pozyskanie środków finansowych pozabudżetowych, szczególnie z Unii Europejskiej i realizacja projektów w tym zakresie,
10) współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych oraz przy pracach warunkujących ich uzyskanie i rozliczenie,
11) przygotowanych wniosków, decyzji i projektów uchwał, dotyczących spraw z zakresu czynności,
12) sporządzenie sprawozdawczości statystycznej oraz okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji,
13) przygotowanie i realizacja zadań prowadzonych w ramach robót publicznych,
14) współpraca z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., Zakładem Ciepłownictwa Sp. z o.o. w zakresie prowadzonych przez spółki inwestycji i remontów;
15) współpraca z pozostałymi referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy urzędu przy realizacji powierzonych zadań.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie urzędu ul. St. Rynek 3, II piętro ;
2) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy;
3) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania Urzędu Miejskiego w Złocieńcu;
4) praca administracyjno-biurowa i w terenie;
5) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
6) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
7) oświetlenie naturalne i sztuczne;
8) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe;
9) miejsce pracy nie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy na II piętro);
 
5. W styczniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Złocieńcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie i listem motywacyjnym,
2) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej
4) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru na cele związane z naborem i archiwizacją dokumentów po naborze wraz z podpisaną klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miejskiego w Złocieńcu,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia odpowiadającym wymaganiom w zakresie pracy na stanowisku,
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
9) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy oraz okresów wykonywania działalności gospodarczej,
10) kopia dokumentu, określonego w przepisach o służbie cywilnej, potwierdzającego znajomość języka polskiego dla kandydatów z obywatelstwem innym niż polskie,
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kiedy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

7. Inne informacje dla kandydatów:
1) dokumenty aplikacyjne, o których mowa w pkt. 6 ogłoszenia (oryginalne lub kopie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem) należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złocieńcu przy ul. Stary Rynek 3 lub przesłać pocztą na adres urzędu (kod: 78-520) z dopiskiem: „ Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze Zastępcy Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej i Inwestycji" w terminie do dnia 28 lutego 2022 r.. Oferty, które wpłyną do urzędu po tym terminie, nie będą rozpatrywane,
2) każdy kandydat spełniający wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
3) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządu terytorialnego umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
4) osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, zobowiązane będą do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,
5) bliższych informacji na temat naboru udziela Sekretarz Gminy Złocieniec,
6) informacja o kandydatach, przebiegu postępowaniu i wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.zlocieniec.pl/ oraz na tablicy informacyjnej urzędu,
7) Dodatkowe uwagi: RODO - klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miejskiego w Złocieńcu jest załączona do tego ogłoszenia.
Burmistrz Złocieńca
/-/ Krzysztof Zacharzewski