Szanowny kliencie!

Proponujemy inny sposób rejestracji w Urzędzie, aby zwiększyć Twoje i nasze bezpieczeństwo

Jeśli posiadasz Internet, Konto w banku
i skaner –
Udaj się do domu !!

i wykonaj  następujące kroki:

1. Wejdź na stronę: www.praca.gov.pl

2. Wybierz poniższą opcję:

3. W kolejnym kroku:
 
4. W kolejnym kroku wybierz adresata: Powiatowy Urząd Pracy w XXX (wpisz „XXX" nazwa urzędu podpowie się sama)

5. Dalej wypełnij ankietę.
 
6. Wybierz metodę rejestracji: Rejestracja w powiatowym urzędzie pracy
7. W kolejnych krokach: wypełniaj wymagane pola. Pamiętaj zawsze dołącz skan dokumentu, system będzie o tym przypominał. Jeśli zapomnisz dołączyć dodatkowego skanu, będziesz to mógł zrobić w ostatnim kroku.
 
UWAGA!! JEŚLI NIE MASZ MOŻLIWŚCI SKANOWANIA – NIE MASZ SKANERA, ITP., MOŻESZ DOKUMENTY DOSTARCZYĆ DO URZĘDU W FORMIE PAPIEROWEJ (kopie lub oryginały) – WRZUĆ DO SKRZYNKI PODAWCZEJ 
W KOPERCIE Z DOPISKIEM „UZUPEŁNIENIE REJESTRACJI ELEKTORNICZNEJ"
 
8. Po zapoznaniu się i zaakceptowaniu oświadczeń przejdziesz do kroku Weryfikacja klienta. Wybierz Podpisz wniosek profilem zaufanym i wyślij.

 
9. Zaloguj się przy pomocy banku:
10. Po poprawnym zalogowaniu i podpisaniu wniosku powinieneś dostać komunikat:


Z datą wypełnienia wniosku zostaniesz zarejestrowany w urzędzie bez konieczności osobistej wizyty.
Załączniki
Instrukcja elektronicznej rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy.pdf (pdf, 3897 KB)
Instrukcja jak założyć konto w Praca_gov_pl.pdf (pdf, 610 KB)
Instrukcja jak założyć Profil Zaufany.pdf (pdf, 384 KB)