B U R M I S T R Z Z Ł O C I E Ń C A
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. utrzymania infrastruktury komunalnej i inwestycji
w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
w Urzędzie Miejskim w Złocieńcu, ul. St. Rynek 3
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. utrzymania infrastruktury komunalnej i inwestycji
w Referacie Gospodarki Komunalnej i Inwestycji
w Urzędzie Miejskim w Złocieńcu, ul. St. Rynek 3
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, objętym naborem,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie co najmniej średnie techniczne z zakresu: budownictwa ogólnego lub dziedzin pokrewnych z budownictwem, energetyki, budowy sieci wod-kan, lub wyższe w zakresie administracji publicznej.
7) staż pracy: co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej przy pracach związanych z inwestycjami i utrzymaniem infrastruktury komunalnej lub na stanowisku technicznym w przedsiębiorstwach i innych instytucjach o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku, lub wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnymz zakresem wykonywanych zadań na stanowisku,
8) znajomość zagadnień dotyczących eksploatacji, remontów i inwestycji w zakresie obiektów budowlanych, energetycznych, dróg i infrastruktury komunalnej oraz przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej dla gmin.
2. Wymagania dodatkowe:
1) praktyczna znajomość i umiejętność obsługi komputera, oprogramowania biurowego i Internetu oraz innych urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax, niszczarka),
2) umiejętność organizacji pracy własnej, wykonywania pracy w zespole,
3) odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
4) znajomość topografii gminy Złocieniec w zakresie dróg gminnych i powiatowych, budynków komunalnych i infrastruktury komunalnej, podziału administracyjnego (sołectwa).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenia spraw związanych z obsługą zadań zakupowo-remontowo-inwestycyjnych w ramach Funduszu Sołeckiego oraz utrzymaniem budynków kubaturowych i infrastruktury komunalnej na terenie gminy,
2) planowanie, przygotowanie oraz realizacja inwestycji i remontów obiektów kubaturowych jak również infrastruktury komunalnej gminy oraz nadzór nad ich prowadzeniem,
3) uzyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych do właściwego prowadzenia inwestycji i remontów,
4) udział w przygotowaniu specyfikacji do przeprowadzenia postępowań przetargowych na realizację powierzonych zadań z zakresu inwestycji i remontów infrastruktury gminy,
5) przygotowanie umów niezbędnych do realizacji zadań z zakresu czynności w szczególności na opracowanie dokumentacji technicznych, wykonywania robót budowlanych, pełnienia nadzoru inwestorskiego,
6) egzekwowanie właściwego i terminowego wykonania umów na wykonanie robót, i ich terminowego rozliczenia,
7) współpraca z nadzorem inwestorskim przy realizacji inwestycji gminnych - uczestniczenie w przekazywaniu placów budowy, odbiorach częściowych i końcowych, przekazywaniu inwestycji użytkownikom, przeglądach gwarancyjnych,
8) sporządzanie planów do budżetu gminy, bieżąca kontrola wydatków i końcowe rozliczenie budżetu związanego z realizacją powierzonych zadań,
9) współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych oraz przy pracach warunkujących ich uzyskanie i rozliczenie,
10) przygotowanych wniosków, decyzji i projektów uchwał, dotyczących spraw z zakresu powierzonych czynności,
11) sporządzenie sprawozdawczości statystycznej oraz okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji remontów,
12) przygotowanie informacji do BIP w zakresie powierzonych zadań,
13) archiwizowanie dokumentów ,
14) współpraca z Sołtysami w zakresie potrzeb niezbędnych przy realizacji Funduszu Sołeckiego,
15) udział w posiedzeniach komisji ds. Funduszu Sołeckiego
16) współpraca z pozostałymi referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy urzędu przy realizacji powierzonych zadań.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie urzędu ul. St. Rynek 3, II piętro;
2) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy;
3) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania Urzędu Miejskiego w Złocieńcu;
4) praca administracyjno-biurowa i w terenie;
5) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
6) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
7) oświetlenie naturalne i sztuczne;
8) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe;
9) miejsce pracy nie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy na II piętro);
1) obywatelstwo polskie lub inne zgodnie z art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, objętym naborem,
5) nieposzlakowana opinia,
6) wykształcenie co najmniej średnie techniczne z zakresu: budownictwa ogólnego lub dziedzin pokrewnych z budownictwem, energetyki, budowy sieci wod-kan, lub wyższe w zakresie administracji publicznej.
7) staż pracy: co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej przy pracach związanych z inwestycjami i utrzymaniem infrastruktury komunalnej lub na stanowisku technicznym w przedsiębiorstwach i innych instytucjach o charakterze zgodnym z zakresem wykonywanych zadań na stanowisku, lub wykonywanie działalności gospodarczej o charakterze zgodnymz zakresem wykonywanych zadań na stanowisku,
8) znajomość zagadnień dotyczących eksploatacji, remontów i inwestycji w zakresie obiektów budowlanych, energetycznych, dróg i infrastruktury komunalnej oraz przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej dla gmin.
2. Wymagania dodatkowe:
1) praktyczna znajomość i umiejętność obsługi komputera, oprogramowania biurowego i Internetu oraz innych urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax, niszczarka),
2) umiejętność organizacji pracy własnej, wykonywania pracy w zespole,
3) odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
4) znajomość topografii gminy Złocieniec w zakresie dróg gminnych i powiatowych, budynków komunalnych i infrastruktury komunalnej, podziału administracyjnego (sołectwa).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenia spraw związanych z obsługą zadań zakupowo-remontowo-inwestycyjnych w ramach Funduszu Sołeckiego oraz utrzymaniem budynków kubaturowych i infrastruktury komunalnej na terenie gminy,
2) planowanie, przygotowanie oraz realizacja inwestycji i remontów obiektów kubaturowych jak również infrastruktury komunalnej gminy oraz nadzór nad ich prowadzeniem,
3) uzyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych do właściwego prowadzenia inwestycji i remontów,
4) udział w przygotowaniu specyfikacji do przeprowadzenia postępowań przetargowych na realizację powierzonych zadań z zakresu inwestycji i remontów infrastruktury gminy,
5) przygotowanie umów niezbędnych do realizacji zadań z zakresu czynności w szczególności na opracowanie dokumentacji technicznych, wykonywania robót budowlanych, pełnienia nadzoru inwestorskiego,
6) egzekwowanie właściwego i terminowego wykonania umów na wykonanie robót, i ich terminowego rozliczenia,
7) współpraca z nadzorem inwestorskim przy realizacji inwestycji gminnych - uczestniczenie w przekazywaniu placów budowy, odbiorach częściowych i końcowych, przekazywaniu inwestycji użytkownikom, przeglądach gwarancyjnych,
8) sporządzanie planów do budżetu gminy, bieżąca kontrola wydatków i końcowe rozliczenie budżetu związanego z realizacją powierzonych zadań,
9) współpraca przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji gminnych oraz przy pracach warunkujących ich uzyskanie i rozliczenie,
10) przygotowanych wniosków, decyzji i projektów uchwał, dotyczących spraw z zakresu powierzonych czynności,
11) sporządzenie sprawozdawczości statystycznej oraz okresowych i rocznych sprawozdań z realizacji inwestycji remontów,
12) przygotowanie informacji do BIP w zakresie powierzonych zadań,
13) archiwizowanie dokumentów ,
14) współpraca z Sołtysami w zakresie potrzeb niezbędnych przy realizacji Funduszu Sołeckiego,
15) udział w posiedzeniach komisji ds. Funduszu Sołeckiego
16) współpraca z pozostałymi referatami i samodzielnymi stanowiskami pracy urzędu przy realizacji powierzonych zadań.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
1) stanowisko pracy zlokalizowane jest w siedzibie urzędu ul. St. Rynek 3, II piętro;
2) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy;
3) wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania Urzędu Miejskiego w Złocieńcu;
4) praca administracyjno-biurowa i w terenie;
5) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
6) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
7) oświetlenie naturalne i sztuczne;
8) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe;
9) miejsce pracy nie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy na II piętro);
5. W styczniu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Złocieńcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) oferta z wnioskiem o zatrudnienie i listem motywacyjnym,
2) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę,
3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w trakcie naboru na cele związane z naborem i archiwizacją dokumentów po naborze wraz z podpisaną klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miejskiego w Złocieńcu,
5) oświadczenie o niekaralności,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia odpowiadającym wymaganiom w zakresie pracy na stanowisku,
8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
9) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy oraz okresów wykonywania działalności gospodarczej,
10) kopia dokumentu, określonego w przepisach o służbie cywilnej, potwierdzającego znajomość języka polskiego dla kandydatów z obywatelstwem innym niż polskie,
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kiedy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
7. Inne informacje dla kandydatów:
1) dokumenty aplikacyjne, o których mowa w pkt. 6 ogłoszenia (oryginalne lub kopie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem) należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Złocieńcu przy ul. Stary Rynek 3 lub przesłać pocztą na adres urzędu (kod: 78-520) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. utrzymania infrastruktury komunalnej i inwestycji" w terminie do dnia 28 lutego 2022 r., przy czym oferty, które wpłyną do urzędu po tym terminie, nie będą rozpatrywane,
2) każdy kandydat spełniający wymogi formalne zostanie powiadomiony o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej,
3) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w jednostce samorządu terytorialnego umowę o pracę zawiera się na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
4) osoby podejmujące po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, zobowiązane będą do odbycia służby przygotowawczej, trwającej nie dłużej niż 3 miesiące i uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą,
5) informacja o kandydatach, przebiegu postępowaniu i wynikach naboru jest informacja publiczną i będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.zlocieniec.pl/ oraz na tablicy informacyjnej urzędu,
6) podstawę prawną usprawiedliwiającą przetwarzanie danych osobowych kandydatów stanowi art. 221§1 kp. Dane osobowe będą przetwarzane w procesie naboru - wskazane w art. 221§1 kp oraz w art. 6 i 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
7) dodatkowe uwagi: RODO - klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miejskiego w Złocieńcu jest załączona do tego ogłoszenia, 8) bliższych informacji na temat naboru udziela Sekretarz gminy. `
Burmistrz Złocieńca
/-/ Krzysztof Zacharzewski
/-/ Krzysztof Zacharzewski